lördag 24 oktober 2015

a perfect day







En dag i oktober förra året. Ja, det var min "perfect day". Den där dagen då jag bestämde mig. Sluta vela och kör, punkt slut. En gårdsbutik mitt ute i ingenstans? Javisst! Bara att testa! Och jag ångrar mig inte en sekund! 

Många av er kunder som kommer till butiken berättar om era drömmar, som på olika sätt påminner om det jag har gjort. Det är jätteroligt att vi kan inspirera varandra och bolla idéer. Tack till er alla som hälsar på, handlar och fortsätter peppa. Som när jag kom hem från resan och läste detta i ett mail från en rar familj jag köpte en möbel av:

"...måste skriva till Dig hur fantastiskt imponerade hela vår familj är av Din blogg och Din helt underbara inredning till försäljning. Vilka kreativa gåvor Du har! Njut! Du verkar ha en jättefin familj och oh, så fina foton på dem alla i en idyllisk miljö! Heder åt Dig och Din make! Hoppas att vi ngn gång i framtiden får chans att besöka Din/Er gårdsbutik!"

Tack till er alla vänliga själar där ute!
Varma kramar 
Lina

PS. Lite höstiga finheter från IB Laursen finns nu uppackade i butiken. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar