tisdag 6 oktober 2015

Uppdaterad hemsida och nya kurser




Sådärja! Hemsidan är uppdaterad och påfylld med både vägbeskrivningar, kartor, information om världens bästa färg, nya kurser och kursdatum. Kika in här vet'ja!

När det gäller bokning av kurser är det förhandsbetalning fr.o.m. 24 nov för introduktionskursen samt direkt för de båda nya kurserna. Detta på grund av att det är "högt tryck" på kurserna och att avbokningar i sista stund ska undvikas så långt det är möjligt. Jag tar varje mail/sms/telefonsamtal i tur och ordning. Invänta därför besked från mig innan betalning. Mer info under respektive kurs på hemsidan - titta här.

För ganska precis ett år sedan började vi renovera det som idag är min lilla gårdsbutik. Ni som följt resan vet att det varit en lång väg med mycket slit, men mestadels glädje och ett j-vlar anamma. Alla familjemedlemmar har verkligen dragit sitt strå till stacken och jag känner mig lyckligt lottad! Det senaste året har det varit full fokus på butiken och nu är det dags att ta en liten paus, tänka på annat och försöka att bara vara. Därför är butiken stängd vecka 42. Vid akut behov av färg (jag vet själv att det kan hända), så finns min mamma tillgänglig för att öppna butiken. Jag återkommer med mer info om vilka dagar och tider det är som gäller då. Men kom gärna förbi denna vecka och köp det ni tror kan behövas inom närmsta tiden ;-)

Varma Kramar
Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar