fredag 31 maj 2019

Grått och grönt


Gråvit byrå

Lycka i dubbel bemärkelse



Välkommen till gårdsbutiken i Brunnby

Sista maj! Och jag lovar, snart är det sista juni. Nu går dagarna och veckorna sådär orimligt snabbt. Födelsedagar, kalas, terminsavslutningar både här och där, studentfirande och midsommarfirande. Och så det vanliga livet där emellan! Underbar tid (även om jag knappt hinner med)!

Jag njuter av det gröna utomhus och dessutom är superförtjust i det gröna porslinet från PotteryJo! Så somrigt och fint! 

Jag har vinkat hejdå till några vackra möbler på sistone och nu avslutar jag maj månad med att välkomna en charmig byrå i grått och vitt (närmare bestämt Paris Grey och Old White). Den står nu i butiken och väntar på sitt rätta hem. Tillägg: Byrån flyttade sedan hem till Carola Häggqvist ;-)

Varmt välkommen in!
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar