fredag 3 januari 2020

Tack 2019





TACK TACK TACK! Verkligen, ett stort tack till alla kunder och kursdeltagare som gör det möjligt för mig att driva butiken här på landet. Och ett varmt tack till alla som följer mig här och på Instagram och Facebook. Ni som dessutom gillar bilder och/eller lämnar en kommentar ibland - ni har en stjärna i himlen. Det värmer så mycket!

Tack till alla som hjälper mig på alla möjliga olika sätt. Alltifrån att tipsa om möbler och andra inköp, bärhjälp och glada hejarop. Tillsammans gör vi det här möjligt och det är jag så glad över. Nu blickar vi fram emot 2020 som redan har börjat. Efter en långledighet över jul och nyår i fjällen med min go'a familj ser jag nu fram emot nya färgglada tag. Hoppas ni hänger med!

Kram och god fortsättning!
Lina

PS. Bilderna visar alltså förra årets "hejdå" samt några av de roliga målningsuppdragen. Det är inte riktigt allt som hunnits med i verkstan, men nästan. Hoppas bilderna kan vara inspirerande. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar