tisdag 29 mars 2011

Lyckopiller

Fixade "egna" lyckopiller till en go' vän



Idag tänker jag lite extra på min goa vän som ligger på sjukhus och har opererats. Skönt att veta att allt gått bra! Hoppas hon snabbt återfår krafterna. Jag skickade med en liten låda som fick öppnas efter operationen. Även om hon inte just behöver lyckopiller (kanske snarare styrkepiller eller nåt i den stilen) så tycker jag att LYCKOPILLER känns lite rart. Något hon kanske behöver desto mer - något att skratta åt - ligger gömt i botten av lådan och är HEMLIGT i allra högsta grad ;o)

Själv fortsätter jag med min lilla egotripp och åker strax iväg för att fortsätta firandet av min födelsedag som är imorgon. Det blir middag, stand up, hotellövernattning och lyxig frukost med min käraste. Skönt att vakna upp i lugn och ro när jag nu blir tant på riktigt.

Ha det gott! Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar