måndag 28 mars 2011

Nån dag...

Kökets hissgardiner duger fortfarande

De piffades till med en extra spetskant


Vårsolen får mig på extra gott humör samtidigt som den påminner mig om att det var lite väl länge sen köksfönstren putsades. Nåväl, jag får väl ta tag i det... nån dag. 

Gardinerna (från Svanefors) har suttit uppe sen vi flyttade in för ett och ett halvt år sedan och de gillas fortfarande. Kanske får de inspirera till hissgardinen som ska sys till Lillemans rum.... nån dag.

Förresten har jag blivit 38 kanelbullar rikare! Eftersom det snart sprutar blåbärstårta ur öronen på mig kände jag att det var dags att ordna något annat än gräddtårta till födelsedagsfikat... Tänk att jag fortfarande har min STORA DAG kvar! Det känns ju som jag redan har firat som en galning. Så varför sluta nu?

Trevlig kväll! Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar