söndag 27 mars 2011

Nä, dra mig baklänges...


30 fina rosor







Älsklingsblåbärstårtan


Jag blev beordrad av fina vännen att åka till stan och gå på SPA igår! Sagt och gjort. Jag begav mig iväg och hade en riktigt UNDERBAR dag. Jag trodde att jag skulle vakna upp fräsch, pigg och utvilad idag, men tji fick jag! Tröttmössan sitter rejält på skallen och jag undrar fortfarande vad som egentligen hände...

Istället för att gå in på favvo-restaurangen som bestämt blev jag kidnappad och bortförd i en främmande bil. Förmodligen var det trots allt ett tjusigt slott med kristallkronor jag färdades till! Efter en dryg halvtimme i totalt mörker förstod jag plötsligt att jag varit LITE fel ute i min gissning. Hur kunde alla nära, tokiga och kära ha anordnat en 30-årsfest åt mig helt i smyg?!

Jag vet vad det innebär att ordna hemliga fester, så det gick rätt in i hjärtat att få en hel fest serverad. Många TUSEN TACK till alla knasiga festfixare och härliga gäster! Tänk att jag har så fina människor omkring mig! Undrar bara vem som ska få sota för det här? Eller är det helt enkelt så att det är min tur att få sota för gammal ost? 

Okej då.

Trötta och glada kramar Lina ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar