tisdag 10 maj 2011

Nu blommar det minsann

Föräldrarnas fina hus



Är det okej om jag sitter på en sten i skogen i ett par dagar (eller veckor)? Det är ungefär det jag vill syssla med så här års... bara vara ute i naturen och njuta av allt. Solen, värmen och allt som växer så det knakar. Det går ju så fasligt fort och jag känner att våren hinner före mig. Var det inte massa snö för bara en liten stund sen? Stopp, stanna lite grann, va?

Får jag en liten stund till övers stannar jag gärna under föräldrarnas bigarråträd. Gärna nu när det blommar, men även senare när det är fullt av smarriga "jag-kan-inte-sluta-äta-bär". Då gäller det att mumsa ikapp med fåglarna, oavsett hur ont i magen jag får ;o)

Kramelikram Lina

Psst... jag måste bara få berätta att jag blev en av vinnarna i Styleroom's barnrumstävling. Nä, dra mig baklänges, så GLAD jag blev!! Det är ju inte varje dag man känner sig som en vinnare, haha! Ska lägga upp lite nya bilder från Lillemans rum på deras sida inom kort!

3 kommentarer:

  1. Oooohhh! så roligt ;) GRATTIS GRATTIS det har du verkligen förtjänat.
    Fattar att du måste vara jätteglad!!!!!

    Lillkillens rum är förtjusande, och mycket smakfullt stylat.

    Grattiskramar i massor från E-beth

    SvaraRadera
  2. Many hugs and I am very happy for You!

    Jaanika

    SvaraRadera
  3. GRATTIS! Vad underbart roligt!

    kram Emilie

    SvaraRadera