tisdag 24 maj 2011

Tant Turkos

Underbar pigtittare med patina



Här kommer fler inspirationsbilder från ett fint hem och vid det här laget behöver jag väl knappast berätta vem som bor här? Ska jag kalla henne Mia-vännen eller kanske "Tant Turkos", som hon själv kallar sig?

Med risk för att låta tjatig måste jag säga att det är riktigt kul att visa lite "gott & blandat" här på bloggen och det är skoj att mina nära och kära låter mig springa omkring med kameran. Ett hem som jag ännu inte hunnit med att fota är rara Emilies. Vitt med mycket pastell och verkligen inspirerande! Det måste hon och jag få visa framöver ;o)

Om ni undrar vad som hände med alla mina måleriprojekt så kan jag tala om att jag inte har lagt ner. Kruxet är bara att dygnet endast har 24 ynka timmar. Jag känner mig ändå positiv och hoppas kunna lösa det problemet i framtiden ;o)

Må så gott! Kram Lina

2 kommentarer:

  1. Hej vännen, jaa dygnet har alldeles för få timmar nu... så jag hade många inlägg att njuta till här =) Och oj vad du hunnit fota däruppe den dagen, haha... hade jag vetat detta hade jag ju nog kanske behövt bädda lite efter malvas hopp etc, hihi... ja nu sjutton måste jag börja måla träskåpet ser jag, haha
    kram ses snart =) Tant turkos ;)

    SvaraRadera
  2. Hihi! Småttingarna är bra på att sköta "piffet", det vet vi allt. Men du, det kan knappast bli prydligare än så här. Kram!!

    SvaraRadera