onsdag 6 juli 2011

Gammalt skrot i nybygget

Min kära vita hall



Samtidigt som huset började ta form hittade jag en hög med gammalt rostigt järnskrot på ladugårdsbacken. Mmmhm... Gamla stallfönster! Fram med fyrhjulingen och släpet för att få med åbäket till husbygget. "Jag skulle vilja ha det här infällt i väggen mellan hallen och vardagsrummet, går det att ordna tror ni?" De lite undrande blickarna fick mig bara att bli mer övertygad om hur bra det skulle bli. 

Varje gång jag kommer hem möts jag av fönstret. Vilket härligt välkomnande. Tack pappsen och stora hjärtat för hjälpen, er kan man lita på!

Ha en fortsatt bra lillördag!
Kram Lina

Hörrni, förresten... gör gärna en liten insats och rösta på vårt hus i denna tävling: http://www.sverigescharmigastehem.se/Home/Details/1180
Tack och bock! ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar