fredag 9 mars 2012

Kokvrå på g...

Köksprylar till den blivande kokvrån


Jag har känt mig slöare och tröttare än någonsin på sistone. Det har inte varit ett endaste litet målningsprojekt så långt ögat kunnat nå. Men nu äntligen har jag tagit tag i att fixa en liten kokvrå till Lilleman. Han bakar kakor, steker morötter och bjuder på te varje dag, så det är bara att fixa ett litet kök så snabbt jag bara kan. 

En spis från Brio blev det enklaste och snabbaste alternativet, men givetvis måste det finnas en liten diskho och en hylla att ha saker på. Det är alltså det jag försöker få ihop... hm... Tids nog blir det färdigt. Här har jag åtminstone skaffat lite småprylar till det blivande köket. 

Ha en underbart mysig helg allihop!
Kram Lina

4 kommentarer:

  1. Ska bli kul o se resultatet =)
    Vart har du fått tag i så söta grejer?

    Trevlig helg/ Hanna

    SvaraRadera
  2. Åh, så fina grejor. Lilleman kommer att bli så lycklig över sin egna lilla kök. Kanske klart till den 17;e ? så han kan visa upp det för grabbarna ;D

    Önskar er en varm, skön helg/ E-beth

    SvaraRadera
  3. Hanna - Köksredskapen kommer från Krabat. De har superhärliga prylar!

    Beth - Jo, köket är nog färdigt till nästa helg. Inte så värst mycket som ska fixas egentligen. Kul att prinsarna får leka ihop!

    KRAM

    SvaraRadera