torsdag 29 mars 2012

Kunde inte låta bli...



Nä, det gick helt enkelt inte att hålla sig ifrån baby-kläderna (allra minst de söta flickkläderna). Kunde förstås inte låta bli att köpa något, i minsta storleken givetvis. Lillasysters första. Overkligt. Även om det sprattlar i min växande mage så har jag lite svårt att förstå att det är en liten "mini-me" därinne...

Kram Lina

PS. Nu doftar det kanelbullar och marängtårta i hela huset. Längtar till imorgon då vi får sätta tänderna i godsakerna. Vems födelsedag? Miiiiiiin!!!!

5 kommentarer:

  1. Vilken ljuvlig klänning,måste förstarta lite
    Låter så himlans gott kan känna dofterna ända hit!
    Ett jättegrattis på födelsedagen fina du!
    Varmaste kramar Tina

    SvaraRadera
  2. GRATTIS på din dag!!!

    Så söta så jag förstår att du inte kunde hålla dig =)

    Jag älskar det märket och hade det på min dotter när hon var bebis. Synd att de inte görs i större!

    Önskar dig en trevlig födelsedag och helg/ Hanna

    SvaraRadera
  3. Tack tack, snälla ni!! :o)
    Varma kramar

    SvaraRadera
  4. Betyder det här att det är fritt fram????? Jag menar ifall..om...det dyker upp något passande
    en"prinsessa"<3<3 ;P

    Ha de bäst/E-beth

    SvaraRadera
  5. Ja du, kära Beth... vågar vi hoppas på en sessa? Jo, men det är väl baske mig på tiden att storken dimper ner med en tös? ;o)

    SvaraRadera