torsdag 21 maj 2015

God + Nyttig + Vacker = Sant


Ljuvligt god och vacker bröllopstårta från Café Ekotrollet

Rawfood och fri från vitt socker, gluten och mjölk

God + Nyttig + Vacker = Sant


Foto av mig och recept av Café Ekotrollet,
publicerade i tidningen VarDagsMiljö.

Äntligen är recept och foton publicerade så jag kan visa bilderna från uppdraget då jag fick äran att styla och fotografera en bröllopstårta från Café Ekotrollet i Uppsala. Detta nummer av tidningen VarDagsMiljö handlar om Ekologiska bröllop och då passar en ekologisk rawfood-tårta alldeles utmärkt. 

Lizah och Amanda som driver caféet hade bakat en underbar tårta i tre våningar som jag sedan fick dekorera med blommor och bär. Fin va? Ljuvligt god kan jag meddela!

Kram på er!
Lina

PS. Stort tack till storebror som fixat en logga till Lina på Landet (syns i headern).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar