fredag 9 september 2011

Månadens inspiratör

Blått är flott




Först och främst måste jag berätta att jag fick utmärkelsen månadens inspiratör hemmakanalen.se, gissa om jag blev glad! Kika in där, vet ja´.

För övrigt kan jag meddela att jag längtar till sommaren. Då ska jag springa barfota i gräset och sniffa på somriga blommor ;o) De senaste regniga dagarna är väl ungefär så mycket höst som jag känner för just nu. Men okej, inte mig emot med röda löv på träden, tända ljus och mycket höstmys. Det blir väl vad man gör det till.

Kylan får jag hålla borta med hjälp av de här muggarna. När jag och brorsan var små serverade farmor varm choklad i dem. När jag hittade dem för någon vecka sedan mindes jag hur gott och lyxigt det var att dricka ur dessa enorma koppar! Ser fram emot att unna mig lite lyx i höst och vinter.

Ha en fortsatt härlig fredag!
Kram Lina

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du var det, annars skulle jag nog inte hitta hit. ska bli kul att läsa lite.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Hej Linda, vad roligt att du hittade hit. Varmt välkommen att kika in fler gånger! Må så gott, kram Lina

    SvaraRadera