onsdag 21 september 2011

Sigtunabygden

Sigtunabygden



I morse var jag uppe med tuppen för att springa ut till brevlådan och hämta in lokaltidningen...

För ca två veckor sen var Emmy Lundström från Sigtunabygden på besök och gjorde ett reportage om vårt hem, till bilagan Hem & trädgård. Givetvis var jag nyfiken i en strut på resultatet.

Nya bloggläsare som hittat hit via tidningen hälsar jag såklart varmt välkomna. Här på bloggen visar jag mestadels inspirationsbilder och diverse inredningsprojekt. Stilen går som ni märker i ljus och lantlig stil. Kanske blir det lite mer marint framöver, men det återstår att se. Framöver hoppas jag även kunna visa fler bilder från mina vänners vackra hem. Det brukar bli lite gott och blandat helt enkelt.

Må så gott!
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar