tisdag 6 november 2012

härliga dagar



Den här årstiden behöver jag fylla på med energi och de senaste dagarna har varit alldeles mysiga, busiga och energifyllda. Goa släktingar har varit på besök i helgen, sedan var vi bortbjudna på både middag och födelsedagskalas, också spännande besök på naturhistoriska och en massa skoj på lekland. Vi har kanske haft alldeles för roligt, för Lilleman ville helst inte gå till förskolan idag... (fast när han kom hem berättade han förstås att han haft en rolig och pysslig dag :o)

Tack för härliga dagar!

Kram på er!
Lina

Pssst... nya svartvita kuddar på köksbänken kommer från Ellos. Svart gryta från Le Creuset. Nu ska jag laga lite chili con carne... mums!

2 kommentarer:

  1. Godkväll

    Kan hålla med om att man behöver fylla på med energi. Jag o min man var på showen Ljust och Fräscht i torsdags och den var så himla bra och rolig.

    Kan jag varmt rekommendera om du inte sett den!

    Såg din matta i vardagsrummet nu.
    Jag kan störa mig på att det "vita" på mattan är så gulaktigt. Eller är det bara min som är så?

    Kram Hanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Hanna! Har varit lite sugen på den showen, säkert superkul, men nu blir det lite knepigt med bebis...

      Min matta är inte heller helt vit utan snarare beige eller gulaktig, så den ska säkert vara så (fast lite störande, jag håller med dig!).

      Må så gott! Kram

      Radera