fredag 30 november 2012

och så upp igen...


Ingen julig bild idag inte :-) 

Katarina Forsberg från Expressen och fotograf Sofi Sykfont har varit här och gjort ett reportage som kommer ut i jan/feb nästa år. Det ska verkligen bli spännande att se resultatet! Jag hade lite pyssel med både bebis och treåring så jag vet ju inte exakt vad som fastnade på bild. Men jag vet sen tidigare att Sofi är hur duktig som helst!

Igår plockade jag alltså ner adventsstjärnorna inför dagens fotografering, men imorgon ska vi ha adventsfika med vännerna så nu måste stjärnor och adventsljus få komma fram. Omedelbums! Sen blir det saffransmuffinsbakning med Lilleman för att få lite mer stämning. Och så snöar det ute! Mys!

Ha en fortsatt härlig fredag!
Kram Lina

3 kommentarer:

  1. Waow, vilken härlig bild med ditt blåa porslin.
    Hoppas din kväll blir skön.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  2. Ååå va spännande med ett reportage:).
    Jag måste säga att matsalsbordet blev fantastiskt fint. Du är så duktig på att få till allt!
    Det här är min nya favoritblogg:).

    Ha en härlig första advent! Kram Clara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åå tack! Vad roligt. Så glad jag blir :o)
      Varm kram Lina

      Radera