torsdag 16 april 2015

Det bubblar!!





Alltså! Det bubblar inombords! Jag har sååå mycket att berätta! Så mycket att visa! Så mycket att göra! Jag vill allt på en gång! Gah! Men jag håller mig tåls. Och ni med hoppas jag. Tids nog kommer mera information om vad jag pysslar med!

Hittills kan jag säga att vi fortsätter kämpa med bygget. Två av mina hjälpande händer är lite lätt trasiga på grund av en lika trasig harv. Livet på landet. Det hör väl till. Men inte nuuu! Mina enarmade gubbar jobbar på så gott det går. Och jag gör mitt. Tänk om dygnet hade fler timmar (och om kroppen hade fler armar)! Men jag inser att det är i-landsproblem, så jag försöker stanna upp, andas och njuta lite också.

Kramar Lina

1 kommentar:

  1. Åh jag kan förstå hur du känner! Så bra att du hinner stanna upp i allt och hinna njuta lite!
    Vackert skrivbord! Har ett liknande, fast i gröna toner som jag gärna vill måla om. =)

    SvaraRadera