tisdag 21 april 2015

Tips inför helgen

Missa inte Öppet Hus hos Moviva i helgen!

Vårrunda 25-26 april, kl 11-16



Som sagt! Här kommer ett tips inför helgen! Kom på årets VÅRRUNDA bland skickliga hantverkare och konstnärer här på landet, nära Arlanda/Märsta/Sigtuna. 

Då min egen blivande butik inte är färdig ännu, så passar jag ändå på att göra lite reklam för den under vårrundan. Jag kommer hålla till hos Moviva som drivs av min kusin Mona. Det är ett litet hälsocenter mitt ute på vischan (närmare bestämt i Pitan) - så himla supermysigt och väl värt ett besök! Mona arbetar som sagt med hälsa och hon är ingen konstnär (vad jag vet), men hon är en skicklig hantverkare i allra högsta grad när hon får människor att må bättre genom massage och healing med mera. Och det bästa av allt - hon är grym på det här med hälsosam mat och att reda ut ev. kostrelaterade problem! I helgen ordnar hon nyttig och smarrig lunch och fika! Missa inte det!

Jag hoppas vi ses! Varmt välkommen!
Kramar Lina

PS. Kika in här för karta och mer info: www.moviva.se

1 kommentar:

  1. Men åhhh så skoj med gårdsbutik raring :) Blir så imponerad av människor som tar tag i sina drömmar. Vart lite lost i bloggvärlden men nu är jag tillbaka :) Kram och njut av lördag

    SvaraRadera