söndag 12 april 2015

Hett tips och kul jobb


Raw food-ruta med smak av lakrits och citron

Raw food-boll med smak av apelsin

Underbara godsaker från Café Ekotrollet i Uppsala

Mitt jobb! Love it!

I fredags var jag på ett väldigt roligt uppdrag. En bröllopstårta (raw food) från Café Ekotrollet skulle både stylas och fotograferas inför ett tidningsreportage. Hur kul som helst! Bilder på bröllopstårtan kommer senare. Hittills bjuder jag på andra godbitar, som jag passade på att fotografera när jag ändå var i farten.

Som ni hör på namnet är Caféet ekologiskt och bjuder på näringsrik lunch och fika (utan gluten, laktos och vitt socker). Caféet är nyöppnat och ligger i Gottsunda Centrum i Uppsala. Det drivs av två härliga tjejer - Lizah och Amanda! Dagens tips alltså! Ta med en vän och åk dit och njut!

Kramar Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar