lördag 19 december 2015

Vad hade jag väntat mig?

Dörrarna till butiken öppnades i juni 2015

Vad hade jag egentligen väntat mig när jag öppnade butiken i somras? Att jag på 6 månader skulle ha haft 28 kurstillfällen med 178 kursdeltagare? Att jag skulle ha sålt en sisådär 25 möbler... att jag skulle ha byggt upp ett lager av Annie Sloan's alla fantastiska kulörer? Att butiken, utan annonsering och dessutom att ligga mitt ute på vishan, bara skulle ha haft en enda dag utan kunder? Eller framför allt - att jag skulle ha mött så otroligt många underbara människor? Overkligt! Det hade jag aldrig kunnat drömma om! No way!

TACK SNÄLLA RARA NI! Utan er hade det aldrig gått. Det är ni som handlat, gått på kurs och spridit ryktet vidare! Jag är så tacksam!

Imorgon söndag är sista dagen butiken har öppet det här året. Ses vi inte då så önskar jag er en underbar jul- och nyårshelg. Sen ses vi med nya målar- och inredartag nästa år.

Varma kramar Lina

1 kommentar:

  1. Magiskt underbart!! Härligt roligt att det gått så bra. Vi är mycket glada för Din/Er skull. Kraam E-beth

    SvaraRadera