tisdag 12 april 2011

Familjelycka


Gamla träskor för småfolk

Mintgröna toner i gästrummet

Bra förvaringsmöbel

Natten till idag föddes en liten prinsessa! Grattis A&A! Som ni har väntat och kämpat! Äntligen är hon här!

Jag minns själv vilken LYCKA det var när Elvin kom till världen för snart två år sen. Det var en vacker dag i maj och jag hade gått 6 dagar över tiden. Kände mig allt annat än fager med mina 20 extra kilon. Så lyckan var stor när det väl satte igång (men attan vad jag kämpade för att få fram den stora guldklimpen till världen, det är inte lite smärta man ska stå ut med). Men nu är han hos oss och jag älskar honom mer och mer för varje dag ;o) 

Jag glädjs extra för A&A idag för jag minns själv hur den första tiden kändes. Ett chockartat lyckorus blandat med massa frågetecken... Hur funkar en sån här? Är han vår egen? Alldeles egen? På riktigt?

KRAM Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar