fredag 8 april 2011

Myshörnan

Favorithörnan





En sak som är säker är att jag inte har gjort många knop idag... Jo, såna dagar behövs ibland, vare sig man vill eller ej, men jag får erkänna att det kliar i fingrarna efter ett nytt projekt. Hur som helst är det här platsen jag har spenderat flest timmar idag... Favoritmyshörnan i vardagsrummet.

Min gamla westernsadel hänger över takbjälken och påminner mig om hästtiden för många år sen. Ibland blir jag sugen på att plocka ner sadeln och knycka en häst i grannens hage ;o) (ajabaja, så får man inte göra, det vet jag allt).

Fredagsmys önskar jag er alla! Kram Lina

1 kommentar:

  1. Oj vilken myshörna!! Fint!
    Tänk om jag också borde ta in lite gamla hästgrejer från gamla stallet som fortfarande står kvar... Hmm, tål att tänkas på! :)

    Kram
    Pi

    SvaraRadera