onsdag 13 april 2011

Inte plättlätt

En glimt av stora badrummet






Som ni vet gillar jag helvitt, men jag är samtidigt väldigt förtjust i kontraster när det ljusa möter det mörka. Visserligen har jag märkt att det mörka tar "mycket plats" och stjäl uppmärksamhet från det ljusa och det är inte lätt som en plätt att hitta rätt balans, bara sådär. Nejdå, fråga bara min tålmodiga svägerska om alla mina färgvalstrubbel när vi inredde vårt nya hus. Då var det minsann nära att jag fick gråa hår i förtid =) 

Och nära var det att min kära man också fick gråa hår när jag plötsligt började tvivla ordentligt på alla inredningsval (två veckor innan vi skulle flytta in)! Men innan han tänkte låta sig bli gråhårig sa han "Har du feber? Sov på saken, så tar vi det här imorgon". Dagen efter var jag på rätt bana igen...

Nåväl. Här ser ni en glimt av stora badrummet och vi är båda överens om att det blev stilfullt med en finfin balans mellan ljust och mörkt ;o)

Tack och lov. Kram Lina

6 kommentarer:

  1. Du....klarade dig!!!!! men...jag fick ett par extra på köpet ;P
    Love y / E-beth

    SvaraRadera
  2. Ja tänka sig, kära du, jag klarade mig! Du har väl förresten inga gråa hår på hjässan, knasboll =)

    SvaraRadera
  3. Ante då, han har ju inte ens några hår på skallen!


    Kram Emilie

    SvaraRadera
  4. Aha, det är alltså därför han rakar skallen! För att han blir gråhårig av sin stolliga fru. Stackarn! KRAAAM =)

    SvaraRadera
  5. haha =)) stollig och duktig, snyggt blev det, och jag gillar ju detaljerna i favvofärgen min... kram

    SvaraRadera
  6. det var jag mia a´la tant turkos som skrev senaste kommentaren... glömde namnet ser jag... kram igen

    SvaraRadera