tisdag 25 juni 2013

entré och diverse projekt

Här ser det iallafall fint ut...

En liten kik på entrén. Skulle jag vända mig om och fota åt andra hållet... ja, nä vi skippar det. Där ser det nämligen ut som kriget och utsikten är snarare deprimerande än inspirerande *skratt*. Ja, det är ett av sommarens stora projekt... att ordna infarten med allt vad det innebär. Fast vi får väl se hur det blir med den saken. Vi hinner vad vi hinner mellan sommarens äventyr med barnen.

Medan Lilleman är på resande fot har jag och lillan njutit av det vackra vädret. Och jobbat en del. Det är otroligt mycket som behöver kärlek i vår så kallade trädgård (eller kanske grustag ;-). När jag såg att pionen slagit ut (för första gången sedan jag planterade den för två år sedan) fick jag för mig att börja rensa lite runt den stackarn. Jag bytte ogräset mot en liten syrén på stam. Alltid något. En bra början helt enkelt.

Må så gott! Kramar Lina

2 kommentarer:

  1. Godmorgon =)
    Missat den del ser jag. Ska kika ikapp.
    Vad snyggt du har det vid entren, måste också fixa fint känner jag. Kram fina <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det är så kul att göra fint ute!
      Varm kram

      Radera