torsdag 6 juni 2013

Litet klipp!

Från svart till koppar

Efter flera, flera, flera års svart hårfärg fick jag för mig att göra en förändring. Efter några avfärgningar och slingor med hjälp av en fantastisk frisör blev detta resultatet. Koppar. Jag som alltid varit lite feg när det gäller att klippa eller färga håret är jättenöjd och glad att jag vågade. Tack till bästa, raraste och tålmodigaste EvelinaLilla Klippet i Sigtuna. Inget är omöjligt, det gillar vi ;-)

Bor i ni i närheten av Sigtuna kan jag varmt rekommendera Evelina! Och vet ni vad? Alla ni bloggläsare får 10% i rabatt på alla hårbehandlingar hos Evelina. Det gäller om ni ringer och bokar under juni månad (ni kan alltså boka tid längre fram, men ring under denna månad). Nämn bara "Lina på Landet" så får ni 10 % rabatt. 

Evelina Lovecor, tfn 073-93 17 579, Lilla Klippet, Uppsalavägen 20, Sigtuna.

Ha nu en skön och solig nationaldag!
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar