torsdag 27 juni 2013

rea och veckans klipp




Ni har väl inte missat att det är sommarrea hos Blooming? Jag har fått frågan från flera håll vilken storlek jag har på kläderna, så det är lika bra att skriva det här - storlek S och jag är hela 168 cm kort ;-)

Kom ihåg att boka tid hos EvelinaLilla Klippet i Sigtuna. Ringer ni under juni (ni har ju hela helgen på er ;-) så får ni 10% rabatt på alla behandlingar (bara nämn Lina på Landet). En kalastjej som jag varmt rekommenderar! Tel. 073-931 75 79.

Ha en fortsatt härlig torsdag!
Kramar Lina

PS. Altan-inlägget väntar... jag har bara inte hunnit. Och så ska det snart bli lite mera barnrumsinspiration. 

4 kommentarer:

  1. Puma, så det så ;) kram vännen. Du är jättefin!!

    SvaraRadera
  2. Du är jätte fin i dom kläderna !
    Passar så bra för dig !

    Ha en fin fortsättning på veckan !

    Kram från Mig

    SvaraRadera