tisdag 10 december 2013

Julgran av trä



Julgran av gamla plankor...

...som påminner om en skylt från fjällen


Gamla plankor, några skruvar, en gnutta färg och en ljusslinga. Här står nu julgranen som jag tillverkade till slututställningen i skolan. I love it. Den skulle säkert vara snygg inomhus också, men har jag en vägg till övers? Nä... en annan gång kanske ;-) 

Utbildningen är förresten slut (tjohoo!) och jag kan nu kalla mig Visual Merchandiser. Tusen tack till alla som hejat och peppat längs vägen!!! Det har varit ett tufft år, då jag kombinerat utbildningen med föräldraledighet och min lilla skrutt till en början fick åka till stora staden för att ammas. Och det är inte bara lillan och julgranen här ovanför som åkt med till stan, utan jag har släpat på både det ena och andra... älghorn, en gammal bänk, symaskin, fyrhjulingsdäck, kristallkrona, porslin, kläder, stövlar, tyger, tapeter... och ja, typ allt jag (och mina nära å kära) äger och har *skratt*.

Igår fick jag två underbara, inspirerande böcker i "examenspresent" från mina härliga vänner Mia, Elenor och Sanna. Jag blev så glad och varm! 

Nu hoppas jag att ni framöver vill tipsa mig om roliga uppdrag, så jag får chansen att vara mer tokigt kreativ. Det är ju precis det jag brinner för! Ni når mig på linapalandet@gmail.com

Kram på er och må så gott!
Lina

5 kommentarer:

  1. Stort stort GRATTIS till dig!!!
    Så himla kul!!!
    Lycka till nu!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Grattis! Vilken häftig julgran du gjort :)

    SvaraRadera
  3. Äntligen klar!!
    Sprider till alla, så mycket vi kan ;D ;D
    Grattis-kramar //E-beth å Co

    SvaraRadera
  4. Vad fin granen blev där :) Hoppades och räknade lite med att den skulle ingå i julpyntet ditt. Kram Mia <3

    SvaraRadera
  5. TUSEN TACK ni härliga peppare ;-)
    KRAMAR

    SvaraRadera