lördag 27 juni 2015

glimtar av grönt


Underbar grön färg - Duck Egg Blue!
Stor byrå/skänk 3500 kr. Liten byrå 2500 kr.

Snyggt rutmönster och grafitgrå lådor.

En söt liten krake till de minsta.


Fina detaljer, beslag och schabloner

Status i butiken? Jo, tänka sig! Det kommer nya kunder varje dag. Tänk att de hittar ut till mig på vischan. Jag som inte ens annonserat (hm.. måste ta tag i det så ännu fler hittar hit). Superkul att härliga människor hittar hit från Sollentuna, Rotebro, Åkersberga, Uppsala, Knivsta... för att köpa världens bästa färg - Chalk Paint såklart! Då känns det så himla roligt!

Bästa tjejkompisarna stannade efter stängning i torsdags för att testa färgen. De kom med varsin "osnygg", omålad grej (en kista, kruka, låda och pall). Några timmar och många skratt senare for de hemåt med sina nymålade och snygga grejer. Fler såna kvällar måste det bli! Jag ser verkligen fram emot den 8 juli när det är dags för första introduktionskursen!

I övrigt har det största vitrinskåpet, flera trasmattor, ramar, vägglyktor och många inredningsdetaljer hittat nya hem. Plus hela första laddningen av "eko-doftljusen". Igår fick jag en ny leverans av både färg och ljus. Galet roligt att packa upp i hyllorna! Det känns som att jag leker affär. Fast på riktigt!

Kram på er och varmt välkomna till butiken / Lina

Tors-Fre 11-18
Lör 11-15

Tjejkväll i målarverksta'n

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar