lördag 13 juni 2015

Invigning av gårdsbutiken!


Tadaa! Idag var det äntligen invigning av gårdsbutiken!

Välkomna in!

Här säljer jag världens bästa färg!
Och lite smått och gott...

...målade möbler och handsydda lapptäcken.
Varmt välkomna!

ÄNTLIGEN!! Invigning av gårdsbutiken! Min dröm gick i uppfyllelse! Tänk va! TUSEN TACK till alla som kom idag. Många (närmare bestämt fyrtiosju) härliga människor kom ut på landet och gjorde min dag!

Ja, idag var det en speciell dag som vi kämpat för de senaste åtta månaderna. I mitt huvud har tanken snurrat runt i flera år, men med familjens hjälp blev tankarna nu verklighet. Jag är så galet tacksam för allt! 

Mannen min. Utan dig hade detta aldrig varit möjligt. Din uppmuntran och ditt stöd är ovärderligt. Att du sedan kan PRECIS ALLT och ställer upp i alla lägen - ja, vad kan jag säga? Du är min bästa vän och min förebild! Jag älskar dig till månen och tillbaka!

Mamma. Du tror alltid på mina idéer, hur tokiga de än är (som att hänga upp en kristallkrona i en jättehög tall bara för att det säkert måste se väldigt fint ut)! Du ser till att allt går att lösa och jag är tacksam för att du lärt mig det. Att du är en fena på att sy och att vi delar intresset för skapande och inredning är fantastiskt! Tack för att du finns!

Pappa. Vad vore världen utan dig? Snällare människa finns inte. Önskar jag mig en butik så ordnar du en lokal. Önskar jag mig ett rustikt bord så bygger du ett. Drömmer jag om älghorn så fixar du det. Vilken toppenpappa du är! 

Att jag dessutom har stöd av min storebror, mina barn och underbara vänner - ja, det gör att jag kör på och vågar. Jag testar och ser var det landar. Just nu gör jag det jag brinner för. Tack för att ni gör det möjligt!

Kram Lina

Och hörrni - morgon söndag kör vi andra delen av invigningshelgen! Varmt välkomna till Brunnby, Märsta kl.11-15.

2 kommentarer:

  1. Ett varmt grattis till din stora händelse!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack vännen!! Har tänkt på dig och ska skriva några rader när jag nu kan börja andas igen... Varm kram!

      Radera