söndag 17 mars 2013

Textilskyltning

Senaste skyltningen

Hej och hå... vart tog de senaste dagarna vägen? Hujedamej, så fort det går... Igår hade vi ytterligare ett intensivt skyltningspass i skolan. Den här gången med textilier och skyltfönstret skulle innehålla spänt + hängande + draperat + veckat tyg + klätt podie + tyg på golv. Tur att jag fick ta med mig mycket tyg hemifrån (jag har ju en hel del kvar sen jag sydde lapptäcke och vimplar till barnrummen - lite blandat från Ikea, Linum och Panduro). Även lilla trälådan och stora kökssaxen fick hänga med :-)

Nu väntar en skön söndagskväll med lilla familjen!

Varmaste kramarna och må så fint!
Kram Lina


6 kommentarer:

  1. Hej !

    Så fint och kul !
    Härligt att hålla på med sånt.
    Säg det. dagarna bara springer förbi.
    Här blir det också en lugn hemma kväll med god söndags middag och mys.
    Och det bästa är Att jag är Ledig !
    Skönt att inte behöva ge sig iväg.

    Ha en fin kväll och start till den nya veckan!

    Kram.kram

    SvaraRadera
  2. Åh den där kökssittbänken är ju bedårande! Något sådant skulle man haft i vårt vardagsrum, där har vi låga fönster, men de kommer inte till sin rätt, för framför det står det ett stort matsalsbord. Hmmm....får nog visa detta för mannen! :-)
    Fint påskpynt från Willys, jag var inne i en willysbutik i fredags, där jag bodde förut, och den affären har alltid varit så himla sunkig, mörk och trång, men jösses vilken förändring och förbättring de lyckats med, så nu vill jag åka dit igen SNART, för jag såg att de skyltade med påskpynt. :-)
    Kram, Cissi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul när man hittar grejer på lite otippade ställen ;o)
      Varma påsk-kramar!

      Radera
  3. Du är sååå duktig!! Jag får jätte mycket inspiration och idéer av dig.

    Undrar om du kan dela med dig lite av din energi oxå.. eller har du tips på hur man kan få upp energin (kanske inte riktigt på din nivå, men nästan) ;-)

    Har sagt det innan och säger det igen.
    ÄLSKAR DIN BLOGG!!!

    Ha en mysig dag i solskenet..
    (Här hemma blir det bullbak med en sjukling, men det är mysigt det med)
    Kram
    Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åå, TUSEN TACK! Vilken underbar hälsning! Det värmer gott i snöyran, må du tro! Du gjorde min dag!
      Ha en fin dag och krya på sjuklingen!
      Varm kram

      Radera