torsdag 12 maj 2011

Krikonhörnan


Knotiga krikonträd




Lagom till dess att krikonträden nästan blommat färdigt får jag med mig kameran ut... jag säger ju att våren ligger ett steg före mig. Nåväl, med eller utan blommor är de gamla knotiga träden lite smått charmiga där de står vid vägkanten. Jag hann i alla fall före gräsklipparen (som i skrivande stund susar omkring här utanför). Mindre charmigt med en nyklippt "krikonlund" på bild, inte sant?

By the way. Dagens tips - önska högt! Jo, för då kan man hux flux få det man vill ha. Själv fick jag den här vita fina cafégruppen. Bara så där. TACK så himla mycket, Anders! Här ska fikas massor i sommar. Kanske lite krikonpaj... hur det nu smakar. Fast all slags paj är väl god? Borde vara. Det återstår att se.

Ha en skön kväll!
Kram Lina

2 kommentarer:

  1. Bra önskat =) jag ska också önska ;) men har nog ingen lämplig åhörare... haha... Jättefin café grupp, jag har fantiserat ett tag om en sådan.
    GRATTIS till styleroom vinsten, SÅÅ KUL, den vinsten och en massa till är du värd ;) Kram ö Mia

    SvaraRadera
  2. Tack rara vännen!!
    Men du, man vet aldrig när man har en lämplig åhörare... haha! Kramis

    SvaraRadera