måndag 22 oktober 2012

En underbar vanlig dag




Kanske inte så vanlig (det regnar väl mer än solen skiner numera), men idag har vi verkligen haft en underbar höstdag. Vi har varit ute på promenad, hoppat bland löven och gått på skattjakt på gården. Jag hittade en gammal grej till en våg och ett par gamla grislampor (får se vad som ska ske med dem) och Lilleman hittade en lustig träbit som vi målat och klistrat fast knappar och pärlor på. Lillasyster har mestadels sovit idag efter en mer eller mindre vaken natt...

Hoppas ni haft en skön dag!
Kram på er / Lina

3 kommentarer:

  1. Man får ta vara på de fina höstdagarna =) Vilka fina bilder. Lämnar en kram till er <3

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig blogg du har :) Superfint hus!!!

    Jag har precis startat upp http://pysselmartan.blogg.se där jag säljer mina handmålade tegelpannor, dop presenter osv.

    Skulle bli jättglad om du ville kika in och kanske säga vad du tycker :)

    Tack! Mvh// Martina

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder du visade idag. Själv har jag njutit av vädret genom fönstret. Båda barnen och jag har varit hemma. Massa mys men ingen frisk luft alls.
    Kram Linda

    SvaraRadera