måndag 1 oktober 2012

säg hejdå


Jag har klurat lääänge på om det kära matsalsbordet ska få flytta hemifrån, men jag har helt enkelt inte hittat något annat bord som skulle passa in här. Förrän nu. Jodå, nu har mitt kära, vita, maffiga bord flyttat. Det gjorde förstås lite ont i hjärtat eftersom det varit en av mina favoriter här hemma. Men jag har kort och gott blivit lite mätt på det gulliga och romantiska. Lite lagom får det vara ;o) 

Bordet och stolarna har flyttat hem till mina föräldrar där det passar bättre i en vacker glasveranda (jag har ju räknat ut att jag får mig en dos av romantisk och gullig inredning när jag hälsar på). Framöver får jag ta och visa lite bilder därifrån.

Och det nya bordet? Just nu smutsigt och omålat. Men jag kan sammanfatta det som robust, maffigt och lantligt. Det har stått i en lada och måste nog torka ett tag innan jag kan gå loss med penseln. Bilder blir det alltså senare.

Kram på er! 
Lina

2 kommentarer:

  1. Spännande! Undrar var du funnit det vackra skåpet nånstans? Underbart!

    kram Mia

    SvaraRadera
  2. Hej Mia,
    Skåpet såg vi i en annons och släpade hem det från en liten studentlägenhet i Sthlm :o)
    Kram Lina

    SvaraRadera