tisdag 16 oktober 2012

Nya väggar

Väggpanel



Gammal karta över byns ägor

Håll till godo, här kommer äntligen ett par bilder på väggpanelen utanför lillasysters rum. Jag beställde hem (tack och lov för nätshopping, hihi) och stora hjärtat satte upp panelen. Fint blev det, som ni ser :o)

Egentligen är det bara en liten "passage" mellan vardagsrum, bebisrum och sovrum. Jag tycker dock att panelen gör att det "händer något" och får det lilla utrymmet att kännas mysigt. Den här gången valde vi s.k. dubbelfas (från Brandéns) istället för pärlspont som vi har i kök och matsal. Det känns stilrent och passar bra här. På ena väggen har jag satt upp en gammal karta, men jag får klura lite på om/vad jag ska ha på den andra väggen. Panelen är ju egentligen fin som den är...

Ha en fortsatt skön kväll!
Kram Lina

5 kommentarer:

  1. Vad fint det blev! Dompanelskivorna är ju hur bra som helst! Vi har liknande i tvättstugan!
    Kul att kika in här! Kram!

    SvaraRadera
  2. Åhh så fint det blev ...
    Kram Karina

    SvaraRadera
  3. Blev ju jättefint =) Du har så fin smak tjejen, måste vara en ren njutning av få strosa runt i ert fina hus *hihi* Kram och ha en toppen dag!

    SvaraRadera
  4. HEJ !
    Hittade din blogg när jag satt och googlade på altanräcken( vi ska bygga ny altan nu i höst)!
    Tyckte Era altaräcken var jättefina och skulle vilja ha likadana;)Har Du möjlighet så får Du gärna maila mig om leverantör och matrial. PS.hela huset var riktigt fint!
    Mvh Teresia
    labbi@telia.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, kul att du hittade hit! Altanräcket har min man byggt. Vi letade också efter ett snyggt räcke att köpa, men hittade inte det rätta så det blev till att bygga själv.
      Lycka till med altanbygget!

      Radera