onsdag 24 oktober 2012

måla eller inte måla


I ett av fönstren har jag hängt den där gamla "våg-grejen" som jag hittade häromdagen. Lite rostig och charmig. Visar dessutom litelite av det nya matsalsbordet. De har stått inne och torkat i ett par veckor nu och under tiden har jag klurat på hur det ska målas. Eller om det ska målas överhuvudtaget. Som ni märker har jag inte blivit klokare av mina funderingar. Jag gillar det råa/ruffa utseendet och det är roligt med något som bryter av det vita, men samtidigt är bordet så rustikt i sig att det kanske inte "tar skada" av lite färg...? Vad tycker ni? Svårt att säga när ni inte får se hela bordet, tihi... :o)

Jag klurar vidare och önskar er en fortsatt bra kväll!
Kram Lina


3 kommentarer:

  1. Förstår att du hamnat i ett dilemma. När du målat bordet är det målat, så vad och hur du väljer att göra är viktigt.
    Jag avundas dig inte!
    Ses snart ;) Kramizzar E-beth

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Bäst att fundera ett tag till om man är osäker ;)
    jag har några saker som jag tänkte måla men lät bli och det är jag glad idag :)Fint blir det vad du ön väljer :)
    Nu ska jag straxs ner och måla ;)
    Ska bara fylla på lite med popcorn ;)

    Ha en fin kväll ! kram

    SvaraRadera
  3. Ibland får man svårt att bestämma sig =) Bra ide att fundera en stund, trist om man gör något och ångrar sig!
    Ha en jättemysig dag sötis! Kramen

    SvaraRadera